150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
-20%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
19,96 lei
24,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Descriere - 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media. Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii
din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului
sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media
pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei
• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere
• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului
• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta


Nr. pagini:     256
Format:    135x200

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.107 sec