Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam
-10%
Editura:
Anul publicării: 2013
Categoria: Carti diverse
49,50 lei
55,00 lei (-10%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE


„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume –telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam –este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum.” Martin Lindstrom

„In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

„Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.” Dr. Mehmet Oz

„Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

„Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.” Fortune



Numar pagini: 416
Anul aparitiei: 2013
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.144 sec