Business to Business Marketing

Business to Business Marketing
-20%
ISBN: 973-9021-77-8
Editura:
Pagini: 239
Categoria: Cursuri
15,70 lei
19,62 lei (-19,98%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11)
2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25)
3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47)
4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR (p105)
5. STRATEGIA DE PIATA A INTEPRINDERII (p115)
6. POLITICA DE PRODUS (p129)
7. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p143)
8. POLITICA DE PRET (p153)
9. POLITICA PROMOTIONALA (p161)
10. PLANIFICAREA ACTIVITATII DE MARKETING ({173)
11. PERSPECTIVELE EVOLUTIEI INTREPRINDERII PRIN ALIANTE STRATEGIGE (p215)
INDEX DE NUME (p229)
INDEX DE TERMENI (p230)
BIBLIOGRAFIE (p237)

Descriere:

Lucrarea "Business to Business Marketing" a fost scrisa de autori cu scopul declarat de a asigura un instrument pentru cei care studiaza particularitatile activitatii de marketing desfasurate de intreprinderii pe pietele organizationale.
Temele prezentate in cadrul acestei carti incearca sa acopere cea mai mare parte a problemelor importante pa care le impune studiul unui domeniu specializat, dinamic si dificil in acelasi timp.
Datorita modului de prezentare a informatiei lucrarea poate fi considerate un adevarat ghid pentru cei care patrund prima oara in aceasta zona, cat si pentru cei care incearca sa-l aprofundeze.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.129 sec