Calitatea produselor si serviciilor. Un ghid recomandat elevilor, studentilor, comerciantilor si consumatorilor

Calitatea produselor si serviciilor. Un ghid recomandat elevilor, studentilor, comerciantilor si consumatorilor
-15%
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Cursuri
17,00 lei
20,00 lei (-15%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Dupa parcurgerea capitolelor din cartea,, Calitatea produselor si serviciilor" veti fi capabili sa definiti termenii de marfa, produs serviciu, proprietati calitate, caracteristici de calitate, sortiment, grupa, subgrupa, articol. Sa definiti termenii de proteine, lipide, glucide, sa reprezentati rolul proteinelor, lipidelor si glucidelor in organism sa determinati valoarea energetica a unui produs. Sa definiti,, marcarea unui produs" si importanta acesteia, sa enumerati elementele de indentificare de pe eticheta marfurilor alimentare si nealimentare. Sa prezentati proprietatile organoleptice ale marfurilor alimentare sa realizati verificarea organoleptica a marfurilor alimentare. Sa cunoasteti importanta consumului de marfuri nealimentare sa indentificati grupele de marfuri alimentare sa clasificati sortimentele marfurilor nealimentare. Sa indentificati caracteristicile de calitate ale marfurilor nealimentare sa clasificati caracteristicile de calitate ale marfurilor sa analizati caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare. Sa definiti serviciile sa clasificati serviciile sa indentificati continutul diferitelor servicii sa exemplificati categoriile de servicii invatate sa analizati caracteristicile serviciilor sa explicati caracteristicile calitative pe tipuri de servicii.

Din cuprins:

Capitolul 1. Grupe de marfuri alimentare
Capitolul 2. Valoarea energetica (calorica) a marfurilor
Capitolul 3. Marcarea - etichetarea marfurilor alimentare
Capitolul 4. Caracteristicile organoleptice ale marfurilor alimentare, aspect; culoare; miros; consistenta; gust; grad de prospetime; grad de maturitate
Capitolul 5. Grupele de marfuri nealimentare
Capitolul 6. Caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare-organoleptice, tehnico-functionale specifice grupei de marfuri
Capitolul 7. Serviciile
Bibliografie

Autori: Viorica Dorin, Valentina Capota, Cristina Mateiciuc, Mariana Manole, Ana Vulcan
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 192

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.138 sec