Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
-20%
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 264
Categoria: Carti diverse
19,96 lei
24,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Cuprins: Farmecul testelor de marketing - Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? - Raportul de cercetare - Sondajul de piata - Ancheta de piata - Evaluarea conjuncturii de piata - Analiza datelor de marketing - Experimentul de marketing - Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii - Studiul pretului psihologic - Internetul in cercetarea de marketing Descriere: Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. "Spioneaza" oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie. Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.134 sec