Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
-10%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Bussines
49,50 lei
55,00 lei (-10%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Chaotics de Philip Kotler. Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism– un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice. Autorii acestei carti ne asigura insa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilitatii si fructificarea oportunitatilor pentru realizarea unui salt gigantic in fata competitorilor, din care cei mai multi continua sa se agate de aceleasi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de pret si diminuarea nemiloasa a investitiilor in marketing, in promovarea marcilor si in dezvoltarea de  produse noi.
Sistemul descris aici va ajuta sa va reganditi in totalitate modul de-a face management si marketing in timpul unei recesiuni, ca si in timpul altor stari de turbulenta:

    - Cum sa dezvoltati sisteme de avertizare timpurie
    - Cum sa construiti scenarii detaliate si strategii de raspuns
    - Cum sa reduceti costurile si sa imbunatatiti eficienta in departamentele-cheie
    - Cum sa va pastrati cota de piata

Oportuna, practica si convingatoare, Chaotics™ este un ghid indispensabil pentru liderii si managerii care se straduiesc sa supravietuiasca furtunilor economice din ziua de azi si sa prospere prin inevitabila turbulenta a zilei de maine.

Practica managementului are la fel de multa nevoie sa-si recalibreze instrumentele de lucru ca si economia si sistemul nostru financiar in general. Chaotics este un start extraordinar in procesul de recalibrare– mai ales prin accentul pus pe cladirea rezilientei in organizatii. Phil Kotler ne poate da forta de a ne ridica de la pamant atunci cand avem cea mai mare nevoie!
Tom Peters, coautor In Search of Excellence

Companiile au nevoie de un sistem Chaotics™ pentru a face fata incertitudinii. Noi vom descrie un asemenea sistem si-l vom ilustra cu exemplul firmelor care au cazut victime haosului rezultat din turbulenta, dar si al acelor firme care au exploatat haosul in propriul avantaj. Noi speram ca sistemul Chaotics va va ajuta sa va conduceti compania in asa fel incat sa evolueze, sa fie performanta si sa prospere in noua era in care tocmai am patruns: era turbulentelor.
Philip Kotler si John A. Caslione

O carte fara precedent pentru vremuri fara precedent. Ar trebui sa fie lectura obligatorie pentru toti managerii din lumea haotica de azi.
Marshall Goldsmith, autor What Got You Here Won`t Get You There si Succession: Are You Ready?

Momentul pe care si l-au ales Kotler si Caslione este pur si simplu perfect. Chaotics™ pune in lumina, cu o limpezime uluitoare, idei esentiale despre noua normalitate a turbulentei si incertitudinii– pe care majoritatea firmelor nu sunt bine echipate sa le infrunte. Chaotics™ este un excelent manual de strategie pentru manageri si pentru organizatiile lor, ajutandu-i sa gestioneze si sa depaseasca toate crizele, acum si pe viitor, in era turbulentelor.
Ferdinando„Nani“ Falco Beccalli, presedinte si director general, GE International

Cuprins
Prefata
Multumiri
Introducere
1 LUMEA A INTRAT INTR-UN NOU STADIU ECONOMIC: DE LA NORMALITATE LA TURBULENTA
Ce este turbulenta de piata?
Factorii care pot sa provoace haos
Concluzie
2 REACTIILE NEINSPIRATE ALE MANAGERILOR LA TURBULENTA DEVIN ACUM PERICULOASE
Decizii de alocare a resurselor care submineaza strategia de baza si cultura corporatista
Reduceri de cheltuieli pe toate planurile, in locul unor masuri precise si calculate
Improvizatii pripite pentru pastrarea fluxului de numerar, punand in pericol categorii importante de persoane cointeresate
Reducerea cheltuielilor de marketing, de promovare a marcilor proprii si de dezvoltare a unor produse noi
Scaderea vanzarilor si rabaturile de pret
Decuplarea legaturii cu clientela, prin reducerea cheltuielilor aferente activitatii de vanzari
Diminuarea cheltuielilor de formare si dezvoltare profesionala in timpul crizelor economice
Subevaluarea furnizorilor si a distribuitorilor
Concluzie
3 MODELUL HAOTICIST: GESTIONAREA VULNERABILITATII SI A OPORTUNITATII
Construirea unui Sistem de Avertizare Timpurie (SAT)
Construirea scenariilor esentiale
Selectia scenariilor si a strategiilor
Concluzie
4 PROIECTAREA PENTRU REZILIENTA A SISTEMELOR DE MANAGEMENT
Sistemul de management haoticist
Finante si tehnologie informatica
Productie/Operatiuni
Aprovizionare/Achizitii
Resurse umane
Concluzie
5 PROIECTAREA PENTRU REZILIENTA A SISTEMELOR DE MARKETING
Reactii comune in marketing la situatiile de criza
Reactii strategice in marketing la situatiile de criza
Aspecte operationale pentru departamentul de marketing
Aspecte operationale pentru departamentul de vanzari
Concluzie
6 PROSPERITATEA IN ERA TURBULENTELOR: REALIZAREA DURABILITATII INTREPRINDERII ECONOMICE
Durabilitatea Intreprinderii Economice (DIE)
Concluzie
Note


Autor: Philip Kotler& John A. Caslione
Traducator: Smaranda Nistor
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
Nr.pagini: 248

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.164 sec