Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului
-20%
ISBN: 973-7765-09-5
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 302
Categoria: Cursuri
23,20 lei
29,00 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins: Prefata (p9) Sectiunea I Comportamentul consumatorului (11) 1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului (p13) 2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul consumatorului (p27) 3. Procesul decizional de cumparare (p34) 4. Influente direct obsevabile asupra comportamentului consumatorului (p47) 5. Influente de natura endogena asupra comportamentului consumatorului. Comportamentul efectiv (p57) 6. Influente de natura exogena asupra comportamentului consumatorului (p79) 7. Posibilitati si limite ale studierii comportamentului consumatorului (p84) 8. Modelarea comportamentului consumatorului (p89) Sectiunea II Comportamentului consumatorului (p109) 1. Coordonate globale ale studierii comportamentului consumatorului (p111) 2. Modalitati practice de studiere a comportamentului consumatorului - abordare sistemica (p132) 3. Aplicarea rezultatelor studiilor comportamentale (p179) Sectiunea III Comportamentul consumatorului (p209) 1. Cercetarea motivationala (p211) 2. Utilizarea si limitele cercetarii calitative (p213) 3. Tehnici ale cercetarii calitative (p215) 4. Instrumente fundamentale ale cercetarii calitative (p231) 5. Dificultati ale situatiior de interviu si depasirea lor (p234) 6. Selectia si instruirea operatorilor si moderatorilor (p239) 7. Folosirea mijloacelor audio / video in cercetarea calitativa (p240) 8. Analiza si interpretarea informatiior cercetarii calitative (p242) 9. Semiologia (p243) 10. Interpretarea psihologica a informatiior calitative (p244) 11. Analiza interactiunilor furnizate de informatiile calitative (p245) 12. Conflictele alegerii in cercetarea calitativa: Ce tehnici? Cati respondenti? (p246) Sectiunea IV Comportamentul consumatorului (p249) 1. Proiectarea studierii comportamentului consumatorului (p251) 2. Aspecte practice ale studierii comportamentului consumatorului (p256) Bibliografie selectiva (p297) Descriere: Autorii prezentei lucrari au tratat comportamentul consumatorului pe baza teoriei generale a sistemelor sociale, structura acesteia avand patru componente fundamentale, respective sectiunile: abordarea teoretica, abordarea instrumentala, cercetare calitativa si abordare practica. Lucrarea este deosebit de valoroasa, deoarece se bazeaza pe o bibliografie solida, autorii avand acces la cele mai bune surse de profil. In plus, importante parti ale cartii au un caracter de originalitate, fiind contributii personale ale celor doi autori. Calitatea de exceptie a acestei lucrari se explica prin pregatirea si experienta autorilor, care sunt personalitati cunoscute in domeniul marketingului ai al cercetarii de marketing, atat pe plan intern, cat si international. In esenta, cartea se adreseaza mai multor categorii de cititori: studenti, cadre didactice, cercetatori din domeniul marketingului si opiniei publice, specialisti din activitatea economica si sociala, oameni de afaceri, manageri, doctoranzi, jurnalisti, politicieni etc. Pentru oricine doreste sa aiba o viziune stiintifica asupra comportamentului consumatorului, aceasta lucrare constituie un punct de referinta.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.474 sec