Comunicare mediatica

Comunicare mediatica
Editura:
Anul publicării: 2008
Categoria: Carti diverse
25,00 lei
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Comunicare mediatica. Prezentare - Comunicare mediatica. Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare
ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui Lasswell, si trateaza notiunea de comunicator,
cea de media, notiunea de public (receptor) si respectiv efectele media. Sunt tototdata tratate si aspecte ale mesajului, cum sunt teorii cu privire
la selectia stirilor. Dupa capitolul destinat definirii si clasificarii media urmeaza o scurta incursiune in istoria media universala. Principalelor
paradigme si teorii in stiintele sociale si totodata teoriilor despre comunicare si media care se inscriu in marile curente de gandire le este dedicat
un capitol, urmat de un alt capitol destinat unor teoreticieni ale caror lucrari reprezinta veritabile puncte de referinta. in acest sens amintim doar
cateva nume: Marshal McLuhan, Derrick der Kerckhove, Neil Postman, Hans Magnus Enzensberger, F. Kittler etc. Prezentarea caracteristicilor
comunicatorului si cele ale diverselor tipuri de media, de la carte la internet isi gasesc de asemeni locul in acest volum. Un loc aparte ii revine
cercetarii utilizarii sau, in alta acceptiune, a consumului media. Aceasta are un puternic caracter interdisciplinar, avand in vedere faptul ca teoriile
despre motiv si nevoi sunt dezvoltate de pshihologie.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.117 sec