Comunicare, semiotica si semne publicitare

Comunicare, semiotica si semne publicitare
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 144
Format: 13*20
Categoria: Carti diverse
14,00 lei
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Comunicare, semiotica si semne publicitare

Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare. Partea a doua a lucrariieste centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare. Ultimele parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, mai ales privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor). Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, astfel spus, astezia si estetica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.199 sec