Comunicarea cu oamenii dificili. Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi
-30%
ISBN: 973-669-028-8
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 280
Format: 13 x 20 cm
Categoria: Altele
16,80 lei
24,00 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Comunicarea cu oamenii dificili. Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi

Prezentare:


Interacţiunea ca o stradă cu două sensuri!
Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?

Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea încrederii şi entuziasmului în toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de împlinire când veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschişi în a vă satisface dorinţele.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.094 sec