Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a

Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a
-10%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
22,49 lei
24,99 lei (-10%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Comunicarea simbolica. Arhitectura discursului publicitar. Editia a II-a. In situatii de criza economica, sociala, culturala sau ideologica, se reactiveaza spontan un mod de gandire simbolica, care face recurs la un fond
imagistic fundamental. Acest lucru isi are explicatia in faptul ca simbolicul poate transcende timpul si istoria si, in plus, are si o valoare
anticipativa, poate lansa constiinta colectiva spre cautarea unei noi identitati1. Aceasta regresie spre simbolic si mitic poate fi inteleasa si ca o
reactie de autoaparare, recrudescenta imaginilor arhetipale in cadrul reprezentarilor colective putand avea si semnificatia pregatirii unor importante
schimbari de natura sociala. Lumea primordiala pe care o regasim in imaginarul simbolic este una mult mai bogata decat simbolismul ideologic al oricarui
moment istoric concret. Prin publicitate si prin spectacolul ei se proiecteaza poate mersul inainte spre noi forme de civilizatie. Mesianismul
publicitar este un spectacol care ascunde foarte bine, prin imaginile paradisiace, armaturi ideologice care nu mai au singure forta de a duce inainte
societatea. (VASILE SEBASTIAN DANCU)




Autor: Vasile Sebastian Dancu
Pagini: 268
Anul aparitiei: 2009
FORMAT: 14,5 x 20 cm
Vezi și alte cărți: Criza

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.118 sec