Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
-20%
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 456
Format: 130x200
Categoria: Carti diverse
23,96 lei
29,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata Prezentare: Traducere de Cristina Popa. In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera. Cuprins: Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor • Cum sa „citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens • Puterea fragila a memoriei • Marcile si povestile lor • Stimulente pentru gindirea creativa

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.107 sec