Cum sa ne pastram clientii. Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului

Cum sa ne pastram clientii. Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului
-25%
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Carti diverse
29,93 lei
39,90 lei (-24,99%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Marketingul traditional nu mai este eficient, de aceea este important"Cum ne pastram clientii". Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

 

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.
 

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.


Numar pagini: 248
Anul aparitiei: 2011

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Carti diverse - Cele mai comentate cărți

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.144 sec