Dictionar de marketing englez-roman

Dictionar de marketing englez-roman
-15%
ISBN: 973-568-066-8
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 384
Format: 13x20 cm
Categoria: Dictionare
27,80 lei
32,70 lei (-14,98%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Dictionar de marketing englez-roman.

DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E!

Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice "chestiei" care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului?
COMPLEX (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), ACTUAL (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), PRACTIC (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in CERCETAREA DE PIATA, PUBLICITATE, ASISTENTA PROMOTIONALA sau TEHNICILE DE VANZARE.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.114 sec