Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul

Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu - de la Logos la Cuvantul
Editura:
Anul publicării: 2004
Categoria: Carti diverse
30,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc.În al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Carti diverse

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.265 sec