Economia mass-media

Economia mass-media
-20%
Editura:
Anul publicării: 2012
Categoria: Carti diverse
26,36 lei
32,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
 
Din cuprins:
Industriile culturale• Logici de productie si modele de afaceri• Politicile media si interesul public• Politica editoriala si crearea de valoare• Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic• Glosar de media planning si de cercetare a audientei



ANUL APARITIEI:    2012
NUMAR PAGINI:    224
FORMAT:    160x235

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.123 sec