Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a

Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a
-15%
Editura:
Anul publicării: 2010
Categoria: Generalitati
12,74 lei
14,99 lei (-15,01%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Evaluarea trebuie conceputa nu numai ca un control al cunostintelor sau ca mijloc de masurare obiectiva, ci ca o cale de perfectionare, ce presupune o strategie globala asupra formarii si o etapa supraadaugata ori suprapusa procesului de invatare. Constituie un act integrat activitatii pedagogice. Evaluarea constituie o ocazie de validare a justetii secventelor educative, a comportamentului procesului didactic si un mijloc de delimitare, fixare si interventie asupra continuturilor si obiectivelor educatiei.
Evaluarea se refera la sistemul de invatamant, dar in stransa corelatie cu alte sisteme ale organismului social. Dar evaluarea trebuie sa vizeze si alte componente ale actului paideutic, prin raportarea acestora unele la altele. Astfel, este interesant de valorizat adecvatia obiectivelor scolare, concordanta dintre desfasurarile curriculare si paradigmele stiintei si culturii, raportul dintre continutul invatamantului si obiectivele instruirii, relatia dintre continuturile stipulate si posibilitatile si disponibilitatile elevilor, aprecierea activitatilor educative etc. si evaluarea si evaluarii insasi.
?Evaluarea deci in sens restrans, merita deci un loc important in invatamant? dupa cum aprecia marele pedagog Henri Pieron.
Clasa a IV-a, prima etapa a antrenamentului pentru formarea unor capacitati si aptitudini legate de domeniul umanist, in general, si istoric in special. Rolul invatatorului in predarea istoriei este determinant pentru organizarea activitatii elevilor astfel incat acestia sa dobandeasca nu numai cunostinte de moment, dar si deprinderi de munca, de investigare, de studiu folositoare pentru tot restul vietii. Deci si prin evaluarea cunostintelor se realizeaza obiectivele predarii istoriei la clasa a IV-a.
Daca trecutul a fost demn si plin de sacrificii, noi, dascalii, avem datoria sa deschidem portile sufletelor celor mici, care ne-au fost dati in grija pentru a-I adapa si pe ei din aceasta fantana nesecata a gloriei poporului roman.

Anul aparitiei : 2010
Nr.pagini: 144

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Generalitati

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.107 sec