Fericirea ca obligaţie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

Fericirea ca obligaţie. Eseu despre standardizarea prin publicitate
-30%
ISBN: 973-8291-71-2
Editura:
Pagini: 216
Categoria: Carti diverse
11,83 lei
16,90 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită într-o lume a abundenţei, în care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, fiecare în parte şi toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la normă, primită şi consumată. Nu investim nimic esenţial din noi înşine pentru această fericire. Ce se întâmplă, în aceste condiţii, cu semenii noştri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie îi vom ocoli, rivali în competiţia euforică a plăcerilor de tot felul. În universul utopic al abundenţei propus de publicitate, fiecare individ e un stăpân - copil cu puteri discreţionare.

Titlul original: Le bonheur conforme
Publicată de: Gallimard
Limba originală: franceză
Traducere şi prefaţă: Costin Popescu

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.102 sec