Gratuit. Viitorul unui pret revolutionar

Gratuit. Viitorul unui pret revolutionar
-30%
Editura:
Anul publicării: 2012
Categoria: Bussines
26,60 lei
38,00 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

In bestsellerul sau revolutionar, Coada lunga , Chris Anderson demonstra ca piata virtuala creeaza piete de nisa, permitand produselor si consumatorilor sa interactioneze asa cum nu au mai facut-o niciodata in trecut. In Gratuit, autorul sustine cu argumente convingatoare ca, de multe ori, companiile obtin profituri mai mari din produsele pe care le ofera gratuit, in loc
sa le vanda.
Cautarile pe Google sunt gratuite, la fel este si serviciul de email al Yahoo; banii pe care ii castiga ambele companii provin din produsele auxiliare platite, puse in evidenta de cele gratuite. Articolele de pe enciclopedia Wikipedia sunt in intregime gratuite, iar cheltuielile de administrare sunt acoperite doar din donatii. Pretul revolutionar– gratuitatea– a distrus unele piete traditionale, precum cea a enciclopediilor pe hartie, dar a deschis calea unor afaceri de miliarde de dolari– precum cea a motoarelor de cautare. In plus, beneficiile informatiilor gratuite de pe internet nu pot fi masurate doar in dolari.
Costurile asociate economiei virtuale, aflate in plina dezvoltare, se indreapta vertiginos catre zero, iar preturile factorilor de productie scad si ele, intr-un ritm nemaiintalnit, pe o durata de timp extrem de lunga. De exemplu, in 1961, un simplu tranzistor costa 10 dolari; in prezent, cel mai nou cip produs de Intel este format din 2 miliarde de tranzistori si se vinde cu numai 300 de dolari (sau 0,000015 centi pe tranzistor)– devenind, practic, mult prea ieftin pentru a i se mai putea pune un pret.
La fel, cand vine vorba despre lungimea de banda, puterea de procesare sau spatiul de stocare pe hard disk, neajunsurile si constrangerile caracteristice economiilor traditionale pur si simplu nu se mai aplica.
Aceste trei instrumente sunt doar cateva dintre cele care au promovat
oferirea bunurilor de orice fel in mod gratuit, o realitate economica ce merge mai departe de tehnicile de marketing sau de subventiile incrucisate.
Cartea de fata dezbate o idee noua, radicala, ce poate fi aplicata economiei globale, si arata in ce constau beneficiile pretului revolutionar, gratuitatea, atat pentru consumatori, cat si pentru intreprinzatori si organizatii.

„Tinand cont de costurile de distributie, care tind spre valoarea zero, Chris Anderson identifica o noua miscare economica, relevanta pentru viitorul apropiat.”
Eric Schmidt
CEO
Google

„La fel ca in prima sa carte, Coada lunga, Anderson vine, si de aceasta data, cu un material inedit, prezentat intr-o maniera captivanta.”

Publishers Weekly

 

Chris Anderson este redactor-sef al revistei Wired. Inainte de a prelua aceasta functie, a lucrat pentru publicatia The Economist, la Londra, Hong Kong si New York. Si-a inceput cariera in redactiile a doua importante reviste de stiinta - Science si Nature.
Detine o diploma in fizica, obtinuta la Universitatea George Washington, si a studiat mecanica cuantica si jurnalismul stiintific la Universitatea Berkeley din California.
In anul 2007, Chris Anderson a aparut in Time 100, printre cei mai influenti 100 de oameni ai anului, iar cartea sa, Coada lunga (tradusa in limba romana la Curtea Veche Publishing, in 2009), a primit premiul Gerald Loeb, fiind considerata„cea mai buna carte de afaceri a anului“.


Titlu original: Free: The Future of a Radical Price
Anul aparitiei: 2011
Numar pagini: 286
Format: 15,6× 24,2 cm
Traducator: Ruxandra Apetrei

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.156 sec