Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici

Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
-20%
Editura:
Anul publicării: 2012
39,20 lei
49,00 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson.

GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.

- cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile
- peste 21 de milioade de exemplare vandute
- tradusa acum in 62 de limbi
- pe primele locuri in opul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie


,, Obiectivul marketingului de ghrila", declara Levinson,,, este ca iti poti masura succesul in primul rand in bani, si abia apoi in premii sau onoruri.

Cu premiile si onorurile nu-ti poti plati facturile"

Din cuprins:

PARTEA I

Abordarea oferita de Marketingul de Gherila

PARTEA a II-a

Marketing prin minimedia

PARTEA a III-a

Marketing prin maximedia

PARTEA a IV-a

Noi media pentru marketing

PARTEA a V-a

Natura marketingului de gherila

Cele 200 de arme ale marketingului de gherila

Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 477 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
Vezi și alte cărți: Guerrilla, Marketing, Bani

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.134 sec