Legile belagine comentate de Contele Incappucciato

Legile belagine comentate de Contele Incappucciato
-15%
Editura:
Anul publicării: 2012
10,20 lei
12,00 lei (-15%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

 Miile de ani care au trecut peste fiintele umane ale acestei civilizatii si-au lasat totusi amprenta implacabila asupra evolutiei omenirii. Din acest motiv sutele si miile de generatii traitoare pe suprafata acestei planete atat de minunate, lasate noua de catre Creator, au pierdut zestrea spirituala pastrata de catre Primii intelepti ai omenirii, trecand de la un secol la altul, si astfel prin epocile trecutului, catre o uitare a cine sunt ei oamenii cu adevarat. Au uitat ce putere au in interiorul fiintei lor, au uitat in ce fel relatia naturala cu Natura exista, au uitat de propria Putere.

   Ori Legile Belagine aduse de catre Zamolxe, unul dintre cele mai mari spirite care au existat vreodata pe Pamant, si care si la ora actuala exista ca spirit pe un plan subtil superior, contin in ele intreaga intelepciune ce poate exista si care trebuie folosita de noi din nou, pentru a ne recapata statutul de fiinte divine create cu si pentru un scop maret.


1

   1. Dincolo de curgerea timpului si de cugetarea zeilor, este Focul cel Viu si Vesnic, din care vin toate si prin care fiinteaza toate cele ce sunt. Totul si nimicul sunt suflarea Sa, golul si plinul sunt mainile Sale, miscarea si nemiscarea sunt picioarele Sale, nicaieri si peste tot este mijlocul Sau, iar chipul Sau este lumina. Nimic nu este faptuit fara de lumina si tot ce vine din lumina prinde viata si ia faptura.
   Comentariu: ce inseamna curgerea timpului? inca de la inceputurile civilizatiei umane inteleptii maestri si-au pus intrebarea: ce este timpul? Desigur ca ei au gasit interpretarea pe care astazi stiinta moderna a descoperit-o datorita tehnologiei moderne. Timpul este redat de miscarea unui punct catre un alt punct. Daca extindem aceasta lege astrofizica la nivelul intregului Univers, care poate fi considerat o multime finita sau infinita de puncte, si acestea aflandu-se in miscare unele fata de altele permanent, atunci putem intelege ca insasi aceasta miscare determina ceea ce intelegem prin timp si mai ales curgerea sa.
   Cugetarea zeilor la care se refera prima lege belagina poate avea semnificatia referitoare la realitatea ca Universul este coordonat de catre Zei, mai bine zis de catre niste Constiinte Cosmice care, in cugetarea lor - adica in gandirea lor ordoneaza totul in acest Univers. Dar dincolo si de timp, si de aceste Constiinte Cosmice fara niciun dubiu Zamolxe ne spune ca exista Focul cel Viu si Vesnic. Ce poate fi acest Foc? invataturile asiatice, indeosebi cele tibetane si budiste, ii spun Focul Agny, Focul Divin care alimenteaza toate spiritele. Acest Foc Divin - Focul cel Viu si Vesnic este chiar Fiinta Suprema pe care o numim Creatorul.
   Totul si nimicul, ca notiuni ce semnifica cele doua reprezentari extreme ale Creatorului, le regasim si in esoterismul budist, sub aceeasi forma, precum si in hermetismul egiptean lasat de catre Hermes Trismegistul ca invatatura sacra pentru sacerdotii egipteni. Atat Totul, cat si Nimicul, provin din aceeasi Sursa caci Totul, chiar daca include Tot Ceea ce Este - acesta fiind un alt nume dat Creatorului, totusi Nimicul nu trebuie interpretat ca fiind ceva care nu exista, ci este Vidul despre care stiinta moderna comenteaza ca fiind acel procent de aproximativ 20% din ceea ce exista in Univers si care nu se vede - adica Materia intunecata. Ce inseamna ca Totul si nimicul sunt suflarea Creatorului, iar golul si plinul sunt mainile Sale, miscarea si nemiscarea - picioarele Sale? Suflare inseamna in acceptul vechii stiinte initiatice chiar acea forta care face ca toate lucrurile sa fie puse in miscare, iar in privinta fiintelor - face ca acestea sa fie insufletite. Daca ne-am gandi intr-un mod simplist la ce inseamna suflare, sa ne imaginam cum noi suflam intr-un balon care se dilata, ori tragem aer si suflam peste lumanarile aniversare din tort. Balonul se umfla, iar flacarile lumanarilor se sting datorita unui curent de aer - acesta fiind energie nevazuta, care le intrerupe...


26

   26. Unde este taria omului acolo ii este si slabiciunea, ceea ce-l ridica il si coboara; ramai in limpezimea mintii si simtirii tale si vei vedea toate acestea. Cel mic este deasupra celui mare, cel usor este deasupra celui greu, cel slab este deasupra celui tare, cel bland este deasupra celui aprig. Limpede sa-ti fie mintea si simtirea, si ia seama de toate acestea.
   Comentariu: ce anume vrea sa ne invete Zamolxe prin aceste comparatii? Ce ar putea insemna ca acolo unde este taria omului tot acolo se afla si slabiciunea lui? Caci ori este tarie, ori este slabiciune. Aici avem de-a face cu o referire la unul si acelasi lucru, care se manifesta intotdeauna in raport cu ceva exterior. De exemplu daca un om manifesta curaj, de cele mai multe ori sub acest curaj se afla frica ce-1 determina sa actioneze in sensul depasirii acelei stari de frica. Astfel ceea ce pare elementul cel mai slab intr-un om contine in el samanta pentru taria acelui om. Frica il face sa actioneze cu curaj, timiditatea il face sa fie indraznet, aparenta duritate a cuiva are la baza slabiciunea numita"teama de a nu fi lovit de altii" si multe exemple se pot da in acest sens. Caci frica il coboara pe om precum curajul il ridica, si astfel orice actioneaza ca slabiciune intr-un om il coboara, tocmai pentru a determina in el nevoia de a se ridica prin taria sa. Si un asemenea mecanism in   ambele   sensuri   actioneaza. Caci ceea ce te coboara, tot aceea te si ridica, iar ceea ce te ridica, in cele din urma te si coboara. Daca intelegi acest lucru atunci vei putea dobandi o cunoastere si o intelepciune pe care putini oameni in lume o pot avea si o pot aplica. Si poti pricepe aceste lucruri doar daca ramai in claritatea si limpezimea mintii si simtirii tale, precum Zamolxe spune.
   De ce acela care este mic este deasupra celui mare? Pentru ca fiind mic, cel mare la el se raporteaza atunci cand se compara, si isi da seama ca daca nu ar exista cel mic, cel mare nu ar fi mare. Prin chiar asta cel mic reprezinta elementul superior care ii stabileste celui mare un reper de neclintit. De asemenea putem vorbi despre un om mare pe latura materiala, fiind bogat, si de un altul mic pe aceeasi latura. insa acesta mic e mare peste cel mare, deoarece este si poate fi mare pe latura spirituala, fiind astfel deasupra celui mare de pe latura materiala, caci in Univers si in Viata Spiritul este cel care conteaza si sustine totul. in acelasi timp, cel usor este deasupra celui greu pentru ca el este usor deoarece nu este incarcat de greutatile vietii, pentru ca a stiut sa le rezolve si sa le lase sa plece apoi. Cel usor este omul spiritual, in timp ce acela care este greu reprezinta omul lumesc, material, care alearga dupa averi si faima, lucruri care intotdeauna il vor face sa fie nelinistit si cu o anume stare prin care poate sa-si simta greutatea vietii lumesti care-l apasa. De asemenea, un obiect usor intotdeauna va pluti la suprafata apei, in vreme ce unul greu se va duce la fund. Iata ca din...


44

   44. Lungul si scurtul au acelasi mijloc; cercul mic si cercul mare, globul mic si globul mare pe acelasi punct se sprijina; nevazutul si vazutul acelasi loc ocupa; toate cele mari stau ascunse in cele mici, iar aici este o mare taina a firii; mare printre intelepti este cel ce o pricepe.
   Comentariu: enuntul acestei legi ne arata ca exista un centru pe care fiecare lucru il are. Indiferent ca este ceva mic sau ceva mare, ca este scurt sau lung, gros au subtire, fiecare lucru are un mijloc al sau. Acest mijloc reprezinta punctul de referinta pentru marime, greutate, aspect, ori stare. Atat vazutul, cat si nevazutul ocupa acelasi loc si Zamolxe ne indeamna sa privim catre originea lucrurilor. Caci asa cum spune si principala regula a esoterismului, ceea ce exista in planul fizic tridimensional si-a avut mai intai modelul in planul subtil nevazut. Acolo a luat forma pentru ca apoi, prin aparitia sa ca obiect sau lucru in cele trei dimensiuni, forma sa se umple cu o anumita densitate, in functie de lucrul despre care este vorba. Cele mari stau ascunse in cele mici - aici putem vorbi despre modelul ADN-ului, despre care Zamolxe cunostea multe, caci in ADN se afla pus modelul viitoarei forme care va creste si se va maturiza. in samanta se afla viitorul copac sau vietuitoare care se va naste si va creste pana atinge stadiul matur. Zamolxe spune ca cel care pricepe aceasta taina este mare printre intelepti. intrebarea este cum poate exista modelul in miniatura al viitoarei forme? Si mai ales cum si ce anume este acea chestie, care face ca modelul miniatural sa se transforme devenind ceva cu mult mai mare decat marimea modelului din samanta? Talcul este ca acest model miniatural nu este unul material, ci este energetic, intocmai ca o holograma, si putem spune ca fiecare model prezent in samanta apartinatoare speciei respective este un gand al Creatorului, plasat in invelisul material al semintei. Modelul energetic contine in el atata energie cat e necesar ca acest model sa configureze primele structuri ale formei sale mai dense, determinand iesirea din invelisul semintei si prima faza a cresterii sale. Apoi primind apa, caldura si lumina, in cazul plantelor si hrana, apa si caldura protectoare - in cazul fiintelor, modelul creste fiind alimentat si se intretine astfel singur, consumand ceea ce primeste.
   Punctul pe care fiecare lucru se sprijina, in structura sa, este chiar centrul la care acel lucru se raporteaza in starea in care exista. Astfel centrul fiintei umane este locul unde simtim ca suntem, A Fi, si aceasta stare o putem raporta la cat iubim si la ce intelegem atunci cand iubim. Pentru ca daca ati observat doar atunci cand iubim ne dam seama ca exista un rost in toate lucrurile, iar cand suntem lipsiti de iubire nu putem intelege ca exista acest rost in toate, urmarind doar scopuri marunte si egoiste. Deci din acest punct de vedere, starea de a iubi reprezinta punctul pe care se sprijina intreaga Creatie cu toate fiintele care exista in aceasta. Caci...


Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 127 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Legile belagine comentate de Contele Incappucciato

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.284 sec