Management strategic

Management strategic
-20%
ISBN: 973-9021-83-7
Editura:
Pagini: 167
Categoria: Cursuri
13,08 lei
16,35 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins:

In loc de prefata (p7)
1. Strategia intreprinderii - concepte si factori de influenta (p9)
2. Mediul extern al intreprinderii - cadru de manifestare a strategiei (p21)
3. Analiza concurentiala (p35)
4. Analiza sectorului economic in care actioneaza o intreprindere (p49)
5. Diagnosticul strategic al inteprinderii (p83)
6. Segmentarea strategica (p101)
7. Analiza si managementul portofoliului de afaceri (p121)
8. Lantul valorii (p141)
Lucrari recomandate (p168)

Descriere:

Cartea de fata este rezulatul preocuparilor de cativa ani legate de strategie si al lucrului cu studentii. Reprezinta incercarea de a oferi un set de "unelte" de elaborare a strategiei in orice intreprindere si in orice tip (sau aproape orice tip) de economie.
Managementul strategic este de multe ori considerat apanajul marilor companii care functioneaza in economii avansate. Aceasta a devenit aproape o norma in scrierile despre strategie.
In Romania, coordonatele de mai sus au multe valori si , totusi, nevoia de strategie este la fel de acuta. De aceea indraznim sa credem sa inca o carte despre strategie este binevenita, cu atat mai mult cu cat incearca sa se diferentieze, avand o alta abordare.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Cursuri - Cele mai comentate cărți

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.103 sec