Manual de Marketing

Manual de Marketing
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 679
Categoria: Marketing-comert
45,00 lei
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Manual de Marketing (Michael J. Thomas).

Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor. Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.104 sec