Marketing international. Teorie si practica (Coordonator, Nicolae Al. Pop)

Marketing international. Teorie si practica (Coordonator, Nicolae Al. Pop)
-20%
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Carti diverse
36,00 lei
45,00 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international.

Cartea de fata este rodul unei ample documentari, pe care colectivul de autori a realizat-o in literatura de specialitate contemporana si staina, dar deopotriva si in practica internationala de afaceri.


Cuprins:

Prefata
Capitolul 1. Competitia globala si internationalizxarea afacerilor
Capitolul 2. Evolutia intreprinderii contemporane: de la compania nationala la cea transnationala
Capitolul 3. Sistemul de marketing international: rezoltat al procesului de specializare a marketingului
Capitolul 4. Anliza mediului de piata supranational
Capitolul 5. Analiza macro- si micromediului de piata la nivel international
Capitolul 6. Analiza concurentilor, oportunitatilor si riscurilor in marketingul international
Capitolul 7. Specificitatea si particularitatile studierii pietelor externe
Capitolul 8. Selectia si segmentarea pietelor externe
Capitolul 9. Strategii in marketingul international
Capitolul 10. Politica de produs si de marca - nucleu al politicilor mixului de marketing international
Capitolul 11. Globalizare versus specificitate in oferta destinata pietei internationale
Capitolul 12. Politica contractuala in marketingul international
Capitolul 13. Politica de distributie in marketingul international
Capitolul 14. Politica de comunicare in marketingul international
Capitolul 15. Structuri organizatorice si particularitati ale organizarii activitatii in marketingul international
Capitolul 16. Controlling in marketingul international


Rezumat
Bibliografie



Autori: Dan Cristian Dabija, Ionel Dumitru, Corina Monica Pelau, Eva Cristina Petrescu
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 500

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Marketing international
-20%
24,48 lei
30,60 lei (-20%)
Marketing XII
-14,9%
8,08 lei
9,50 lei (-14,95%)

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.123 sec