Marketing strategic

Marketing strategic
-20%
ISBN: 973-9021-97-2
Editura:
Pagini: 227
Categoria: Cursuri
16,13 lei
20,16 lei (-19,99%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte
Introducere
Capitolul 1. MARKETINGUL STRATEGIC - ETAPA SUPERIOARA IN EVOLUTIA TEORIEI SI PRACTICII DE MARKETING
Capitolul 2. INTERNATIONALIZAREA AFACERILOR - FACTOR DETERMINANT IN EVOLUTIA MARKETINGULUI STRATEGIC
Capitolul 3. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING IN PERSPECTIVA GLOBALIZARII AFACERILOR
Capitolul 4. STRATEGIA SELECTIEI PIETELOR INTERNATIONALE
Capitolul 5. ABORDAREA METODOLOGICA A STRATEGIILOR DE PENETRARE PE PIETELE EXTERNE
Capitolul 6. STRATEGII DE PRELUCRARE A PIETELOR EXTERNE PENETRATE

Descriere:

Aceasta lucrare isi propune sa analizeze, din perspectiva activitatii de marketing, legatura dintre dimensiunea strategica si dimensiunea internationala sub forma studierii modalitatii in care intreprinderea isi orienteaza activitatea in vederea patrunderii pe noi piete, precum si a prelucarii acesteia prin elaboarea unor strategii specifice mix-ului de marketing, in conformitate cu cerintele pietei locale.
In cadrul acestei incercari de abordare, s-a considerat ca este necesar, ca, in debutul lucarii, sa fie analizat conceptul de marketing strategic si principalele sale componente ca forma evoluativa superioara a activitatii de marketing a intreprinderii, analiza strategica fiind imprimata intregii lucarii.
In continuare, a fost studiata decizia de internationalizare a intreprinderii, cu prezentarea factorilor sai motivationali si a limitelor pe care acest fenomen le are, si a fost un studiu de caz ce prezinta evolutia intreprinderilor internationale in ultimul deceniu.
Identifiacarea unor strategii de standardizare sau de adaptare la specificul mediului local, in scopul prelucrarii pietei respective prin dexvoltarea mix-ului de marketing specifice marketingului international, precum si studierea eficientei strategiilor de penetrare a pietelor externe, au repezenatat ultimul obiectiv urmarit al lucrarii.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Marketing international
-20%
24,48 lei
30,60 lei (-20%)

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.111 sec