Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
-20%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
26,36 lei
32,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Prezentare - Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii.
Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul„multicanal”.
Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile– tehnic, juridic, financiar, organizational– si propune metode inedite de
exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.

Autori: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Anul aparitiei: 2009
Format: 130 x 200
Nr. pagini: 352     
    
    
    
    

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.126 sec