Marketingul serviciilor de constructii

Marketingul serviciilor de constructii
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 144
Categoria: Marketing-comert
25,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Marketingul serviciilor de constructii (Paul Pryor) .

In introducerea cartii, autorul Paul Pryor noteaza: "As vrea ca toata lumea care citeste aceasta carte sa perceapa doua mesaje din partea mea: primul consta in a intelege ca industria constructiilor se schimba foarte repede, iar cel de-al doilea, ca trebuie sa recunosti ceea ce nu stii". Pe piata de astazi, in care modurile in care facem afaceri se tot schimba intruna, cheia succesului consta in a combina competenta de stricta specialitate tehnica cu un bagaj solid de competente in domeniul managementului organizational. Numai constientizand ce anume le lipseste si ce nu stiu inca, firmele de constructii isi vor putea dezvolta arsenalul de competente si strategii necesare pentru a supravietui in urmatorii 10 ani. Parcurgand cartea, veti descoperi care sunt principalele trei directii de actiune care conduc la succes in viitor. Paul Pryor este un profesionist cu experienta in industria constructiilor. Detine o diploma universitara in administrarea afacerilor si face parte din mai multe organizatii profesionale, printre care: Societatea West Point din Philadelphia, Comisia Senatoriala Americana de Consultanta de pe langa Institutul American al Arhitectilor, Asociatia Americana de Management in Constructii si Consiliul Director al Societatii Americane a Specialistilor in Devize de Lucrari.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.154 sec