Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare

Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-20%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Cursuri
26,40 lei
33,00 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare de Iuliana Cetina. Cuprins:

Cuvant inainte

Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente
Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor
Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii
Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor
Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii
Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii
Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii
Capitolul 7. Politica de produs
Capitolul 8. Politica de pret
Capitolul 9. Politica de distributie
Capitolul 10. Politica de comunicare
Capitolul 11. Rolul personalului in marketingul serviciilor
Capitolul 12. Marketingul relational in servicii
Capitolul 13. Planul de marketing
Capitolul 14. Relatia eficienta - marketing in servicii
Capitolul 15. Particularitati in managementul serviciilor

Partea a II-a

Capitolul 16. Particularitati ale aplicatii marketingului in serviciile financiar bancare
Capitolul 17. Particularitati ale aplicarii marketingului in asigurari
Capitolul 18. Particularitati ale aplicarii marketingului in servicii publice
Capitolul 19. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile sportive
Capitolul 20. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile
Capitolul 21. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile de sanatate

Biografie

Cuvant inainte:
Cartea este extrem de importanta pentru literatura de specialitate, pentru ca ofera atat o prezentare pertinenta a conceptelor fundamentale in marketingul serviciilor, cat si o
analiza detaliata a parcularitatilor marketingului in diverse domenii din sectorul serviciilor, a elementelor definitorii ale marketingului financiar-bancar, marketingului turistic
si marketingului in sectorul serviciilor de sanatate.

Autor: Iuliana Cetina
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 319

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.104 sec