Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet

Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet
-20%
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 344
Categoria: Jurnalistica
23,60 lei
29,50 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Cuprins: Revolutia tiparului - Mass-media si sfera publica in epoca moderna timpurie din Europa - De la aburi la electricitate - Procese si modele - Informatie, educatie, divertisment - Convergente Descriere: Traducere de Ioana Luca si Constantin Lucian. Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si morale. Astazi ne preocupa influenta negativa a televiziunii si a Internetului; in secolul al XVI-lea, oamenii se temeau ca cititul va stirni emotii periculoase, mai ales la femei. Asa Briggs si Peter Burke, doi dintre cei mai de seama specialisti in istoria culturii, prezinta multe astfel de paralele in Mass-media. O istorie sociala. Punind accent atit pe schimbarile tehnologice, cit si pe continuitatile in utilizarea diferitelor mijloace de comunicare, autorii ofera o excelenta perspectiva asupra mass-media si asupra contextelor sociale si culturale in care au aparut si au evoluat ele de-a lungul timpului, de la inventarea tiparului pina la actuala revolutie informationala si comunicationala provocata de Internet. O carte de nelipsit atit pentru studentii de la facultatile de jurnalism, cit si pentru cei de la istorie sau care urmeaza cursuri de studii culturale.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.112 sec