Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa
-20%
ISBN: 973-681-446-7
Editura:
Anul publicării: 2004
Pagini: 400
Categoria: Carti diverse
31,96 lei
39,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare - Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa - Rolul perceptiei in comunicare - Masurarea lizibilitatii - Abordarea socio-psihologica - Teoriile persuasiunii - Grupurile si comunicarea - Mass media si comunicarea interpersonala - Ipoteza decalajului cunoasterii - Efectele comunicarii de masa - Utilizarile mass media - Mass media in societatea moderna Descriere: Traducere de Madalina Paxaman si Maria Paxaman Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.104 sec