Persuasiunea. Receptare si responsabilitate (Charles U. Larson)

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate (Charles U. Larson)
-20%
Editura:
Anul publicării: 2003
Categoria: Carti diverse
37,56 lei
46,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti.
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.


Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana• Perspectivele etice ale persuasiunii• Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor• Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri• Mesajele nonverbale in persuasiune• Campania sau miscarea persuasiva• Cum sa devii agent persuasiv• Mass-media moderne si persuasiunea• Tehnicile propagandei


Nr. de pagini: 504
Anul aparitiei: 2003

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.107 sec