Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare
-20%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
15,96 lei
19,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare. Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si
precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare
evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma?
Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient,
fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
Cuprins:  Comunicarea: o activitate planificabila?• Rolul planificarii in firma• Planul strategic si planul de comunicare• Planul de comunicare
intern• Planul de comunicare extern• Definirea mesajului• Vizibilitatea• Adaptabilitatea

Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 264

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Carti diverse - Cele mai vândute cărți

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.118 sec