Politici de pret

Politici de pret
-20%
ISBN: 973-7765-32-X
Editura:
Anul publicării: 2006
Categoria: Cursuri
16,57 lei
20,71 lei (-19,99%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins:

Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii
Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor de consum
Cap. 3. Modul de perceptie a pretului in deciziile de marketing
Cap. 4. Orientari in determinarea nivelului pretului pe piata bunurilor de consum
Cap. 5. Tipologia strategiilor si tacticilor de pret pe piata bunurilor de consum

Descriere:

Lucrarea "Politici de pret" reprezinta un real sprijin pentru decidentii in domeniul pretului, data fiind complexitatea unor astfel de decizii, ele putand fi gestionate prin prisma mai multor functii al intreprinderii: financiar-contabila, comarcial sau de marketing. Acesta prezinta atat principiile, cat si aspectele concrete necesare fundamantarii si operationalizarii deciziilor de pret din perspective marketingului, aducand multe informatii in premiera pentru literature de specialitate din tara nostra.
Lucrarea de fata este, de asemenea, utila in pregatirea de marketing a studentilor si a cursantilor la programele de master, reprezentand un sprijin atat in sustinerea activitatilor didactice curente, cat si in realizarea lucrarilor de diploma sau disertatie.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.095 sec