Portofoliul profesorului universitar (Instrument pentru evaluare sau pentru dezvoltarea profesionala?)

Portofoliul profesorului universitar (Instrument pentru evaluare sau pentru dezvoltarea profesionala?)
-25%
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2010
Categoria: Curs
18,75 lei
25,00 lei (-25%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

In ultimele decenii se vorbeste mult despre importanta pregatirii si a dezvoltarii profesionale a profesorilor universitari si despre cum anume aceasta trebuie sa depaseasca aspectele de actualizare in domeniile de specialitate pentru a putea aborda astfel si tema pregatirii sale pedagogice. Nu este suficient a avea doar o pregatire stiintifica, de specialitate si a domina cunostintele proprii unui domeniu curricular ci, pentru a putea exercita rolul de profesor conform cu noile viziuni in care se incadreaza procesele actuale de predare-invatare, se solicita un nou tip de specialist cu o solida pregatire psihopedagogica. Noua viziune asupra modelului actual de profesor ne demonstreaza un tip de profesionist practic si reflexiv, ce poseda cunostinte pe care le aplica in practica, care reflexioneaza asupra rezultatelor activitatii sale si care, in definitiv, cerceteaza asupra propriei practici didactice. Pentru a se obtine acest lucru si a ne apropia de acest nou model, consideram ca portofoliul didactic, definit ca o colectie de materiale selectionate in intentia de a explica randamentul sau invatarea produsa de-a lungul unui proces formativ, de a reflexiona asupra lui si de a-l evalua, poate fi un instrument foarte adecvat in acest sens. In acest volum, autoarea Zoia Bozu trateaza tema portofoliului profesorului universitar, abordându-l in permanenta dintr-o dubla perspectiva, ca instrument pentru evaluarea cadrelor didactice si, in mod special, ca instrument formativ, pentru dezvoltarea profesionala. Cartea, structurata in noua capitole, marcate de catre o introducere si un epilog final, incepe cu o scurta descriere a modelelor si a tendintelor actuale in pregatirea pedagogica a profesorilor universitari, pentru a aborda dupa aceea, teoriile sau modelele teoretice referitoare la aparitia si utilizarea portofoliului. Lucrarea se incheie cu un mic glosar in care autoarea defineste anumite concepte care necesita o explicare si o abordare mai detaliata si cu câteva anexe care includ anumite exemple concrete de diferite modele de portofolii utilizate in cadrul altor contexte internationale.

Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 178

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Curs - Cele mai comentate cărți

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.139 sec