Practica Managementului Proiector

Practica Managementului Proiector
-20%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Cursuri
27,92 lei
34,90 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Practica Managementului Proiector. Cuprins - Practica Managementului Proiector PARTEA I
COORDONATE FUNDAMENTALE

1.PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC
2.PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE
3.CARACTERISTICILE PROIECTELOR
4.STAKEHOLDERS
5.NECESITATE - IDEE - PROPUNERE
6.SURSE SI DECIZII DE FINANTARE
7.RELATIA MANAGER - PROIECT
8.CONSTRANGERILE PROIECTELOR

PARTEA A II-A
PROIECTARE SI IMPLEMENTARE

1.OBIECTIVELE PROIECTELOR
2.OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT
3.FEZABILITATEA PROIECTELOR
4.MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI
5.GRAFICE SI DIAGRAME
6.ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA
7.MANAGEMENTUL ECHIPEI
8.RISCURILE PROIECTELOR

PARTEA A III-A

1.EVALUARE SI CONTROL
2.CONTRACTAREA FINANTARII
3.MONITORIZARE SI RAPORTARE
4.MARKETING SI PUBLICITATE
5.PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)
6.CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR
7.CONDUCERE OPERATIVA
8.CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR

BIBLIOGRAFIE

Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica"Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului

Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 334

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.151 sec