Pretul si strategia de marketing

Pretul si strategia de marketing
-20%
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Carti diverse
23,92 lei
29,90 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Variabila„pret” are un rol semnificativ in strategia de marketing, avand in vedere contextul actual: concurenta exacerbata, evolutia rapida a mijloacelor de informare si comunicare, problematica puterii de cumparare etc.
Cartea prezinta notiunile fundamentale si mecanismele care stau la baza unei politici de pret, raspunzand la urmatoarele intrebari:
• cum trebuie inteles comportamentul clientului in raport cu pretul, fie ca este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileste un pret;
• care sunt constrangerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distributie, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzand numeroase exemple ilustrative (de la multinationale la IMM-uri, de la producatori la distribuitori), aceasta lucrare va propune o sinteza actualizata si completa a informatiilor care trebuie stapanite cu privire la problematica pretului.


Numar pagini: 136
Anul aparitiei:2011

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.097 sec