Principiul Morcovului

Principiul Morcovului
-30%
Editura:
Anul publicării: 2008
Categoria: Bussines
23,80 lei
34,00 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Principiul Morcovului de la Editura Curtea Veche. Principiul Morcovului. Cum folosesc cei mai buni manageri aprecierea pentru mobilizarea personalului, pastrarea talentelor si accelerarea performantelor.


In Principiul Morcovului, Adrian Gostick si Chester Elton explica pe intelesul tuturor cele mai simple si, totodata, cele mai sigure metode pe care managerii le folosesc pentru a-si motiva eficient angajatii. Recunoasterea meritelor nu cere timp— se poate face cât ai bate din palme— si nu presupune o suplimentare consistenta a bugetului de cheltuieli.

Bazându-se pe studii de caz privitoare la companii de vârf precum Disney, DHL, KPMG sau Pepsi Bottling Group, autorii demonstreaza  ca forta transformatoare a recunoasterii meritelor produceîmbunatatiri uimitoare ale rezultatelor procesului operational din afaceri: rentabilitate, randamentul activelor sau marja de operare. Managerii eficientiîsi conduc echipele cu ajutorul Morcovilor (recunoastere si recompense), nu prin impunerea autoritatii sau prin masuri coercitive.În felul acesta, obtin niveluri ridicateîn ceea ce priveste productivitatea, angajamentul si pastrarea fortei de munca sau satisfacerea clientilor.

Lucrarea va prezinta niste pasi simpli prin care puteti crea ambianta necesara pentru o recunoastere eficienta a meritelorîn organizatia dumneavoastra, oferindu-va exemple desprinse din realitatea corporatista. Urmându-i, veti deveni un lider de mare performanta si un om de afaceri de succes.

Principiul Morcovului ilustreaza faptul ca relatia directa dintre recunoasterea meritelor si obtinerea unor rezultate superioareîn afaceri este mai mult decât probabila— mai precis, este dovedita faptic.

Dar nu e vorba doar de a apreciaîn mod abstract contributia angajatului, ci de a face acest lucru prin intermediul a patru principii de baza ale managementului: fixarea obiectivelor, comunicarea,încrederea si raspunderea. Acestea sunt trasaturile esentiale ale unui leadership eficient.

Suferiti cumva de Fobia Morcovului? Vi se pare ca faptul de a le recunoaste angajatilor meritele va va distrage de la obiectivele importante ale echipei pe care o conduceti, va da nastere la invidieîn rândul subordonatilor sau va va face sa pareti slab? Gânditi-va mai bine.

Principiul Morcovului dezvaluie rezultatele neasteptate ale celui mai profund studiu realizat vreodataîn domeniul managementului, demonstrând fara urma deîndoiala ca principalaînsusire a unui manager de succes este capacitatea de a recunoaste frecvent si eficient meritele angajatilor.

Prin cercetareaîntreprinsa de Organizatia Jackson si prin analiza celor doi autori ai cartii, Adrian Gostick si Chester Elton, studiul, care a durat zece ani si a luatîn considerare 200 000 de oameni, descopera un fapt spectaculos: succesulîn afaceri depindeîntr-o masura covârsitoare de managerii care au oferit o recunoastere constructiva si recompense semnificative, astfelîncât angajatii sa atinga excelenta.



Autori: Adrian Gostick, Chester Elton
Titlu original:  THE CARROT PRINCIPLE - How the Best Managers Use Recognition to Engage their People, Retain Talent, and Accelerate Performance
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 200 / Format: 15×23,5 cm
Traducator: Raluca-Emanuela Boca
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.198 sec