Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum

Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum
-20%
ISBN: 973-46-0439-2
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 256
Categoria: Carti diverse
21,56 lei
26,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei - Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei - Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor Descriere: Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.096 sec