Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale

Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale
-20%
Editura:
Anul publicării: 2012
Categoria: Carti diverse
21,56 lei
26,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.


Cuprins:

Precizari terminologice• Cultura si publicitate• Mesajele textuale in publicitate• Mesajele iconice• Umorul: acceptarea versus respingerea lui• Critica publicitatii• Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii• Fenomene si procese psihosociale• Perceptie, cultura, societate• Iluziile si potentialul lor publicitar• Memoria• Intelegerea mesajului• Pozitionarea din perspectiva psihosociologica• Emotiile in publicitate• Schimbarea atitudinilor• Persuasiunea




ANUL APARITIEI:    2012
NUMAR PAGINI:    208
FORMAT:    160x235

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.102 sec