Publicitate şi societate

Publicitate şi societate
-30%
ISBN: 973-707-035-6
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 240
Categoria: Carti diverse
17,43 lei
24,90 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Paradoxul vrea ca, prin tradiţie, publicitatea să fie respinsă din câmpul cultural în acelaşi timp de universitari docţi apărători ai purităţii "culturale" elitiste, de intelectuali impregnaţi cu ideologie anticomercială, dar şi de producători de publicitate, de cârmuitori de agenţii [. ]
Că iubim sau nu această idee, că este mai mult sau mai puţin populară potrivit modelor, că protagoniştii înşişi revendică sau neagă acest lucru, publicitarul apare ca actor, conştient sau inconştient, al unei pedagogii sociale, instituitor de mode, profesor de moduri de viaţă, director de conştiinţă socioculturală. Iar anunţătorul, în cea mai umilă dintre reclame, joacă un rol de sponsor cultural. Ca să faci acte de cultură nu este întotdeauna nevoie să construieşti muzee, să lansezi vapoare în curse transatlantice, să ridici statui sau să finanţezi fresce; mesajele cotidiene, efemeride ale comunicării sociale sau politice, dar în special ale publicităţii comerciale pentru bunuri de consum, echipamente sau servicii, sunt într-o manieră mai autentică producătoare de civilizaţie, căci propagă stiluri de viaţă.

* * *

Bernard Cathelat este profesor de ştiinţe politice, creatorul metodologiei "socio-stilurilor" în studiul relaţiilor socioculturale şi comerciale. Publicitate şi societate a devenit, încă de la publicare, o carte clasică a domeniului.

Titlul original: Publicité et societé
Publicată de: Petite Bibliotheque Payot, Paris, 2001
Limba originală: franceză
Traducere: Costin Popescu

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.297 sec