Robert J. Marzano, Arta si stiinta predarii. Un cadru cuprinzator pentru o instruire eficienta

Robert J. Marzano, Arta si stiinta predarii. Un cadru cuprinzator pentru o instruire eficienta
-30%
Editura:
Anul publicării: 2015
Categoria: Altele
27,30 lei
39,00 lei (-30%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Strategiile moderne de predare sunt cladite pe baze stiintifice. Insa a sti cand si pentru cine sa le aplici, aceasta reprezinta mai curand o arta care se deprinde in urma examinarii atente a fiecarei componente a procesului de instruire. Folosind o serie de diagrame si scheme de organizare si apeland la cercetari de ultima ora, Marzano stabileste 10 jaloane ale unei invatari eficiente, pornind de la obiectivele educationale si structurarea cunostintelor si terminand cu tehnici specifice unui bun management al clasei.

„Ce profesor nu si-ar dori un raspuns - sau mai multe - la intrebarea: Cum sa predam pentru a genera invatare? Marzano ne ofera cadrul conceptual si metodologic al unui model simplu, dar stiintific pentru predarea eficienta, dar si puncte de reper pentru valorificarea unor abilitati ale profesorului care trec dincolo de procesele standardizate intelegerea elevului, oferirea suportului pentru invatare, interactiunea de calitate etc. Arta si stiinta predarii este una dintre lecturile cu satisfactie garantata pentru cei care inca mai cred in transformarea oamenilor si a societatilor prin educatie si invatare."

– Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Faculta¡ii de Psihologie si: tiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Robert J. Marzano, director si cofondator al laboratorului Marzano Research din Colorado (SUA), a scris peste 30 de carti si 150 de articole stiintifice dedicate predarii, evaluarii, leadershipului si interventiilor educationale.

Cuprins:

Introducere: O intrebare si un raspuns
Capitolul 1. Cum procedam pentru a stabili si comunica obiectivele educationale, pentru a monitoriza progresele elevilor si a aprecia succesele?
Capitolul 2. Cum procedam pentru a ne ajuta elevii sa asimileze notiuni noi?
Capitolul 3. Ce trebuie sa facem pentru a‑i ajuta pe elevi sa exerseze si sa aprofundeze conceptele nou‑invatate?
Capitolul 4. Cum procedam pentru a ne ajuta elevii sa emita si sa testeze ipoteze despre notiunile noi?
Capitolul 5. Cum procedam pentru a creste implicarea elevilor in procesul de invatare?
Capitolul 6. Cum procedam pentru a stabili sau impune reguli si proceduri in clasa?
Capitolul 7. Cum procedam pentru a identifica si recunoaste respectarea sau nerespectarea regulilor si procedurilor din clasa?
Capitolul 8. Cum procedam pentru a stabili si mentine o relatie eficienta cu elevii?
Capitolul 9. Cum procedam pentru a comunica asteptarile inalte pe care le avem pentru toti elevii nostri?
Capitolul 10. Cum procedam pentru a organiza lectii eficace intr‑o unitate coerenta?
Postfata
Bibliografie

Nr. de pagini: 368
Anul aparitiei: 2015

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.120 sec