Sisteme informatice de marketing

Sisteme informatice de marketing
-20%
ISBN: 973-9021-50-6
Editura:
Pagini: 351
Categoria: Cursuri
19,18 lei
23,98 lei (-20,02%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Cuprins:

Prefata (p7)
Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9)
Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31)
Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40)
Cap.4. Fundamentele Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date si de Comunicatie (p93)
Cap.5. Metodologia de realizare a sistemelor informatice de marketing (p170)
Cap.6. Tendinte actuale in proiectarea si realizarea sistemelor informatice de marketing (p211)
Cap.7 Produse software dedicate activitatilor si cercetarilor de marketing (p265)
Glosar de termeni (p324)
Bibliografie (p346)

Descriere:

Sistemele informatice de marketing sunt instrumente operationale capabile sa optimizeze eficenta si competitivitatea intreprinderilor si organizatiilor economice cu sau fara scop lucrativ in noua societate informationala globalizata, complexa, dimanica, tehnologica si cu un pronuntat caracter concurential.
Lucarea de fata acopera o larga arie tematica si prezinta, intr-o abordare complet noua, conceptele fundamentale privind proiectarea, realizarea si exploatarea sistemelor informatice de marketing, fundamantele metodologice privind gestiunea bazelor si depozitelor de date, a sistemelor si retelelor de comunicatie asa cum sunt percepute azi, cu tendintele si realizarile cele mai recente. Partea finala a lucrarii prezinta cu titlul de exemplu produse software dedicate actvitatii si cercetarilor de marketing integrate intr-un sistem informatic precum si un bogat glosar de termini specifici proiectarii si exploatarii sistemelor informatice.
Cartea a fost structurata tinand cont de profilul pregatirii studentilor Facultatii de Comert, specializarea Marketing, carora li se adreseaza in mod direct, dar in egala masura poate fi consultata de orice specialist, cercetator, manager sau student din domeniul marketingului si/sau informaticii si, in general, de orice persoana care este nevoita, in practica de zi cu zi, sa se situeze permanent in postura de utilizator a sistemelor informatice si a tehnologiilor informationale.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Sisteme expert de Marketing
-20%
14,88 lei
18,60 lei (-20%)
Cybermarketing
-20%
14,88 lei
18,60 lei (-20%)

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.102 sec