Sociologia comunicarii si a spatiului public

Sociologia comunicarii si a spatiului public
-20%
Editura:
Anul publicării: 2011
Categoria: Carti diverse
23,08 lei
28,85 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele„sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de„macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate– comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana–, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.


Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele• Discurs si comunicare• Comunicarea si spatiul public• Mass-media si„noul spatiu public”• Cum analizam spatiul public?• Mass-media, public si societate• Noile tehnologii de informare si comunicare• Televiziune si societate• Analiza discursului televizual• Comunicarea politica• E-politica si cetatenia activa


ANUL APARITIEI:    2011
NUMAR PAGINI:    304
FORMAT:    160x235

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.102 sec