Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar

Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar
-20%
ISBN: 973-7765-02-8
Editura:
Pagini: 174
Categoria: Cursuri
13,95 lei
17,44 lei (-20,01%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte (p7)
1. Continutul dezvoltarii si importanta strategiilor de dezvoltare in economia contemporana (p9)
2. Fundamentarea strategiilor de dezvoltare a secolului tertiar. Analiza macromediului (p29)
3. Serviciile si strategiile de dezvoltare (p45)
4. Strategiile de dezvoltare locala si impactul lor asupra serviciilor (p67)
5. Strategii de dezvoltare a transporturilor (p91)
6. Strategii ale dezvoltarii turismului (p113(
7. Strategii de marketing in servicii (p125)
8. Dezvoltarea durabila a serviciilor (p157)
Bibliografie selective (p171)

Descriere:

Lucrarea de fata isi propune sa furnizeze viitorilor specialisti in economia si managementul serviciilor, dar si tuturor celor interesati, un cadru conceptual privind fundamantarea starategiilor de dezvoltare a sectorului tertiar, analiza diagnostic a sectorului romanesc al serviciilor, evidentiind domeniile prioritare si obiectivele strategice pentru dezvoltarea durabila a serviciilor in tara noastra.
Intre domeniile prioritare ale sectorului tertiar se remarca transporturile - dezvoltarea infrastructurii de transport stimuland progresul tuturor ramurilor economiei nationale si turismul cate poate deveni unul din factorii cheie in procesul de dezvoltare economico-sociala a Romaniei.
Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa problematica strategiilor de dezvoltare locala a serviciilor, reliefandu-se modul in care programele de dezvoltare locala, inclusiv prin cele prin care Uniunea Europeana ajuta Romania in drumul spre aderare, cum sunt PHARE, SAPARD sau ISPA, pot fi folosite pentru stimularea extinderii afacerilor existente si crearea de noi afaceri in sectorul tertiar.
Dintr-o lucrare consacrata de dezvoltare a sectorului tetiar nu puteau lipsi, in opinia noastra, strategiile de marketing in servicii.
Nu in ultimul rand, sunt abordate strategiile de dezvoltare durabila a serviciilor.
La sfarsitul fiecarui capitol exista o sectiune cu caracter aplicativ, continand intrebari si teme de reflexie, probleme, studii de caz, proiecte sau scenarii - menite sa asigure o mai buna intelegere a subiectului tratat.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.108 sec