Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor
-15%
Editura:
Anul publicării: 2007
Categoria: Carti diverse
36,55 lei
43,00 lei (-15%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind "principiile razboiului de marketing". Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:

• Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;
• O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;
• Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor;
• Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;
• Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;
• Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.

GERALD A. MICHAELSON este director executiv, cariera sa fiind mentionata in topul Fortune 100. Si-a desfasurat activitatea in mai toate zonele ce tin de vanzari sau de marketing. Recunoscut ca cel mai renumit cunoscator al operei lui Sun Tzu, el a transpus aceste sfaturi stravechi intr-o serie de carti – traduse pana acum in sapte limbi. Sustine seminarii despre Sun Tzu in China sau pentru oamenii de afaceri din intreaga lume.

STEVEN A. MICHAELSON are o pregatire semnificativa in domeniul marketingului si colaboreaza cu firme precum Procter & Gamble si Sara Lee.

Nr. de pagini: 272
Anul aparitiei: 2007

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.299 sec