Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a
-20%
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 158
Categoria: Carti diverse
18,40 lei
23,00 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Parerea specialistilor despre - Tehnici de abordare telefonica in vanzari: " O solutie simpla, dar impresionanta recomandata tuturor agentilor de vanzari." - Emily A. Barnes, manager instruire, (MCI/Worldcom) " Tehnicile de abordare telefonica propuse de Schiffman pot fi aplicate in situatii reale: sistemul sau este foarte practic pentru companiile din intreaga lume." - Steven T. Van Dorselaer, vicepresedinte (Sprint Business) Prezentare: La inceputul seminariilor, rostesc de obicei urmatoarea fraza:"Cand Dumnezeu a vrut sa ii pedepseasca pe vanzatori, a inventat abordarea telefonica". Aceasta rezuma de fapt ceea ce simt-si poate ce simti si tu-in legatura cu telefonul de abordare. Tu, si numai tu, poti transforma "pedeapsa" intr-o ocazie favorabila- incepand sa folosesti tehnicile pe care le-am elaborat si scenariile oferite in aceasta lucrare. Vei vedea ca eu am abordat intr-un mod complet diferit procesul de vanzare, si acesta este unul dintre motivele pentru care aceasta carte a avut un asemenea succes de-a lungul timpului. Te sfatuiesc sa citesti cartea in intregime si sa nu spui:" Asta nu va da rezultate in cazul meu", dupa numai cateva pagini. Acest program a dat rezultate in cazul a peste 50000 de persoane pe care compania mea le-a instruit direct de-a lungul ultimilor ani. Si va da rezultate si in cazul tau daca ai curajul sa iti acorzi aceasta sansa. Regulile nu sunt deloc complicate. Iata-le: - Termina de citit cartea inainte de a emite pareri asupra materialului. - Nu respinge ideile doar pentru ca suntem noi. - Incepe sa implementezi planul recomandat in cel mult 72 ore de la terminarea cartii. - Pune planul in aplicare in cel putin 21 de zile". Este garantata imbunatatirea rezultatelor abordarilor telefonice pentru stabilirea intalnirilor de vanzari.In caz contrar, veti primi banii inapoi (detalii in paginile cartii). Despre autor: Stephan Schiffman a instruit mai bine de 450000 de agenti de vanzari care lucreaza pentru companii precum AT&T Information System, Chemical Bank , Manufacturer"s Hanover Trust, Motorola si US Healthcare. Stephan Schiffman, presedinte al DEI Management Group, este autorul cartilor Closing Techniques( That Really Work!), The 25 Sales Habits of Highly Successful Salespeople si The Most Common sales Mistakes and How to avoid Them ultimele doua editate in limba romana de Business Tech International Press, in anul 1998) si al multor altor carti foarte apreciate in comunitatea de vanzatori din intreaga lume. Anul aparitiei: 2008 Nr. pagini: 158 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.128 sec