Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice
-20%
Editura:
Anul publicării: 2013
Categoria: Carti diverse
21,56 lei
26,95 lei (-20%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice• Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice• Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare, campaniile de educare publica• Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri, scopuri si obiective, strategii si tactici, calendar si buget, procesul evaluarii• Campaniile de relatii publice online - de la Web 1. 0 la Web 2. 0: digitalizarea si identitatile digitale, strategii in campaniile de relatii publice online

Nr. de pagini: 200
Anul aparitiei: 2013

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.108 sec