Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie

Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie
-10%
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Bussines
44,10 lei
49,00 lei (-10%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Prezentare - Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce ofera un plan nou de jocîn marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfânta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ceîn ce mai mari. Aceasta editie ofera noi perspective asupra marketingului tehnologiilorînalte, cu un accent special asupra internetului. Este o lectura obligatorie pentru oricine este interesat de cea mai palpitanta piata din lume.

Pentru companiile cele mai ingenioase, aceasta carte ofera o reteta de succes, pentru celelalte constituie un manual de supravietuire, iar pentru toata lumea este o lectura foarte interesanta.

William Davidow, partener general, Mohr Davidow Ventures

Înainte de a pasi pe terenul de joc al tehnologiilorînalte, puneti mâna pe Traversarea Abisului–în aceasta arena cu ritm alert si puternic disputata, aceasta carte vaînclina cu siguranta balanta sanselor de succesîn favoarea voastra.

William B. Lawson Sr., presedinte si director general, Lawson Software

Traversarea Abisului nu mai este doar numele unei carti foarte bune - a devenit un proces foarte eficient de marketing.În capitalul de risc, gestiunea abisului este un instrument foarte larg utilizatîn salile de consiliu ale companiilor de tehnologieîn dezvoltare.

Joe Schoendorf, partener executiv, Accel Partners

Traversarea abisului a contribuit la arta si stiinta tehnologiilorînalte mai mult decât oricare alta carte din ultimii zece ani. Daca nu reprezentati una dintre miile de afaceri sau universitati care auîncorporat perspectiva abisuluiîn operatiile lor, atunci ar trebui sa fiti preocupati de viitorul vostru.

Tom Kendra, vice-presedinte, Worldwide Data Management Sales, IBM Software Group.



Editia I 2009
14.5 x 20.5 cm
304 pagini

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.114 sec