Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
-15%
Autor: ,
Editura:
Anul publicării: 2008
Categoria: Carti diverse
51,00 lei
60,00 lei (-15%)
Promoția expiră la 31.12.2016
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 4 zile lucratoare

DESCRIERE

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri.,, Obligatoriu de citit! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu viata."

David Meerman Scott, specialist in strategii de marketing si leadership.



Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este„Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.
Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.
S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati.
Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune româneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul„Buturuga mica rastoarna carul mare“.


Despre autor

SETH GODIN este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars. De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre prestigioasa revista Forbes.

Numar pagini: 336
Format carte: 16. 5 x 23. 5
Traducator: Cristina Ionita

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii de carte

Edituri

Transport in Bucuresti

Livrare gratuita in Bucuresti

Carti pentru premii scolare

oferta_premii_scolare.jpg

ANPC

anpc_banner.jpg
Created in 0.120 sec