*
1 2 3 4 5
?
*
?

Cartea autorului Stephen Cave „Nemurirea" de la editura UNIVERS

Cine vrea sa traiasca vesnic? Stephen Cave crede ca toate fiintele umane isi doresc asta: visul stravechi si cel mai durabil al omenirii este nemurirea. Inscrisa in codul nostru genetic, aflata la baza marilor realizari ale civilizatiilor, dar si a dorintei de a avea copii, himera nemuririi i-a atras pe oameni de dinainte de construirea piramidelor si a uriaselor temple, i-a manat sa cucereasca popoare si teritoriile necunoscute ale hartilor lumii.
O carte fascinanta despre istorie si filosofie, repovestite pentru a fi intelese, dar si o provocare a imaginatiei prin intrebari captivante: Cat de longeviva ar fi o persoana care ar avea o sanatate perfecta? Sau ce s-ar intampla daca o fiinta supranaturala ar putea sa adune laolalta atomii tuturor oamenilor care au murit, pentru a-i invia? Ce parte a artistului traieste in opera de arta si cat de mult ii poate supravietui opera celui care a creat-o?

„O explorare extrem de originala si atragatoare a enigmei care i-a preocupat dintotdeauna pe oameni: Putem trai vesnic? Si chiar vrem acest lucru?“ (John Horgan, jurnalist de stiinta)

,, As vrea sa va conving sa cititi o carte tradusa in romaneste: Sapiens. Scurta istorie a omenirii de Yuval Noah Harari si inca una: […] Nemurirea de Stephen Cave. Miezul cartii sta in ideea ca moartea individuala este piatra de temelie a oricarei civilizatii omenesti. Tot ceea ce construim: piramide, temple, tot ceea ce cream: arta, stiinta, politica, societate, economie, nu e altceva decat moduri sofisticate de a ne anestezia spiritul infricosat de asa-zisul paradox al mortii. (Nicu Pana, Un serial, doua carti si un memento mori, articol publicat pe republica. ro)

An aparitie: 2019
Numar pagini: 360

Created in 0.0531 sec